Hľadať tu :-)

nedeľa 23. júna 2024

Týždeň 11. 06. 2024 - 17. 04. 2024

Utorok - Ráno som išla tak normálne do škôlky a potom do práce a keď som parkovala, tak to na mňa doľahlo, že fakt končíme, že proste o nejaký čas nie že nebude len tento sklad, ale nebude ani značka. Pamätám ako hrozne som chcela dostať tú prácu na callcentre, čo všetko mi to prinieslo. 
Samozrejme, že aj baby to rozoberali a na sklade všetci takí, že a teraz čo...
Ale inak bola pohoda. 
Po práci som s Pampúšikom zašla k Bille do bankomatu, aby som konečne zajtra išla po tie fotky. Potom sme sa ešte chvíľu bicyklovali a potom sme zastali na ihrisku, kde boli aj nejaké deti a bolo fajn.

Streda - Ochladilo sa, opäť a mierne popŕchalo. Išla som s Pampúšikom ráno do riaditeľne po tie fotky. Rýchlo som pochopila, prečo som platila 48€, keďže som omylom objednala namiesto 4 fotiek 4 sady fotiek. Takže mám kopu rovnakých fotiek. Nechcete niekto fotku môjho dieťaťa? :-D
V práci celkom pohoda. Všetci sme v takom nejako napätí, že kedy prídu ďalšie správy, kedy budeme podpisovať výpovede. K akému dátumu. Trochu som pozerala profesiu, ale zatiaľ je to také, že keď nič nevieme presne, tak je to len taký prieskum trhu.
Po práci sme boli s Pampúšikom len doma, keďže bolo dosť pochmúrne a chcel pozerať rozprávky.

Štvrtok - Opäť škôlka, potom do práce. Keď som otvorila auto, tak hrozne smrdelo a divne mi cukalo, keď som púšťala spojku, tak som sa riadne zľakla, si hovorím, že paráda, keď sa teraz zase niečo pokazí na ňom a hlavne ten smrad bol taký, že som sa zľakla, či mi neuniká nafta alebo niečo také, ale pod autom nebola žiadna škvrna, ale tak uvidíme.
V práci klasická nuda. 

Piatok - Začínam sa o to moje vozítko naozaj báť. Ten zápach je neskutočný a to trhanie tiež nie je nič moc. V práci celkom fajn. Asi 3x mi volal Drahý, že sa pôjde s Pampúšikom zrejme niekde najesť zo škôlky, že je hladný. Tak som si myslela, že skončia v tej krčmo-reštaurácii. Po práci som mu volala, že kde sú a že sú tam a sa ma pýtal, či niečo nechcem, tak mu hovorím, že či robia palacinky, tak mi objednal. Nemala som tam kde moc zaparkovať, lebo hneď vedľa je škôlka, ktorá je do 17tej, ale nakoniec som našla miesto a prišla som za nimi. Majú tam obrovský skákací hrad a bola tam aj Pampúšikova spolužiačka s rodinou a potom ešte prišla pani, s ktorou sme chodievali do Tancuľkova s rodinou.
Pampúšikovi sa samozrejme odtiaľ nechcelo, ale Drahý musel ísť do práce a ja som už bola aj dosť unavená a trochu som tam na sedačke zaspávala.
Tak sme išli domov. Drahý zhodnotil, že to auto fakt smrdí a trhá a to sme išli iba kúsok k nám domov, že hneď ako príde servisák domov, tak ho vezme. Aj mu hneď volal a tak.
Potom išiel Drahý do roboty. Keď som zaspávala, zdalo sa mi, že ho počujem, ale som si hovorila, že je to blbosť, aby bol tak skoro doma z práce, ale okolo polnoci som sa zobudila a bol doma. 
Tak neviem, či v tej práci vôbec bol, ale skôr si myslím, že sa zastavil v krčme alebo niekde inde ako v robote, ale v podstate neriešim.

Sobota - Možno sa jedného dňa opäť stretneme a vysvetlíme si navzájom, čo sa skutočne stalo. Možno jedného dňa konečne pochopíme, dovtedy, dúfam, že žiješ svoj najlepší život a dúfam, že robíš všetky veci, ktoré si vždy chcel robiť.
Toto na mňa vyskočilo dnes ráno na FB. 
Drahému bolo ráno zle, tak sme sa ako tak najedli s Pampúšikom a potom sme išli von, aby sa vyspal. Boli sme na kamienkovom ihrisku a podarilo sa mi spraviť peknú fotku Pampúšika, tak som ju poslala tatinovi a mamine a tatino mi následne volal, že za také tri-štyri hodinky sa u nás zastavia. Si hovorím, že no ujha. Tak som vzala Pampúšika domov, nech trochu poupratujeme. To sa prebudil už aj Drahý, tak som chalanov vyslala do obchodu a dala som uvariť zemiaky a vajíčka na francúzske zemiaky, lebo mi nič lepšie nenapadlo, keďže sme nemali ani len rozmrazené mäso ani nič. 
Do toho som poupratovala, kým boli chalani v obchode a akurát sme to pekne všetko stihli, kým prišiel tatino s partnerkou. 
Boli u nás asi dve hodinky a potom, že idú už do Hlavného mesta. Pampúšik už nezaspal a vlastne už bolo aj dosť neskoro na to, aby šiel spať, tak sme išli na nákup do Tesca.
Keď Drahý dával veci do kufra, tak zistil, že vytieklo aditívum do paliva a preto to auto tak strašne smrdí. Následne dovolil Pampúšikovi dojesť zmrzlinu v aute, takže celé auto bolo od čokolády. Skoro ma išlo poraziť, tak že ideme ho umyť. Bolo horúco, ale si hovorím, že tak dobre. Domov sme prišli už pomerne neskoro, keďže Pampúšik nespal, tak sme sa najedli a išli spať.

Nedeľa - Doprala som ešte dve práčky. Drahému bolo ešte stále viac-menej zle, ale poobede vzal Pampúšika von a ja som ožehlila takmer všetko, čo sme mali. Ostalo pár kúskov, čo sa ešte sušili na okne. Tak to hádam zvládnem cez týždeň.
Objednala som Pampúšikovi Lego miešačku ako ozdobu na tortu, tak dúfam, že čoskoro príde.

Pondelok - Ráno sa mi vôbec nechcelo vstávať a ani Pampúšikovi. Bolo to také zvláštne, že sme po dlhšom čase boli všetci traja spolu v posteli. Pampúšika som zobudila až okolo siedmej, čo je bežne už náš odchod do škôlky. Takže sme prišli okolo 3/4 na osem, ale stihli sme to. Zbehla som potom ešte do Tesca/Žabky po niečo na raňajky. Doma som sa najedla v takej pohodičke ako už dávno nie.
Prišla som do práce a volal mi Drahý, že zajtra si servisák vezme auto. Tak mu hovorím, že zajtra to nepôjde, že som zabudla, že musím ísť na celý deň do práce. 
V robote celkom fajn, teda v rámci možností. Niektorí si už pozerajú inú prácu, ale podľa mňa je to ešte skoro, keď ešte nevieme ani dátum.
Začína byť teplo von.

2 komentáre:

  1. Takové zvláštní, že už nebude ta firma. Ale tobě to tak nějak vyjde, že bys stejně končila a stěhovala se do bytu. Nebo ne?
    Jasně, pošli 20 fotek. :-D Ale nějaká ukázka být mohla. Myslela jsem, že jde o společnou fotku třídy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, je to také, že stále tomu ešte nedokážem uveriť.
      Nie, nie, ja som sa chcela sťahovať až o rok, ešte treba kúpiť nábytok, spraviť linku, prehlásiť škôlku, nájsť prácu. Tam je toho ešte veľa.
      :-D Oni sa fotili aj samostatne a potom aj spoločnú fotku.

      Odstrániť

INFP-T Mediátor

Ahojte :-) V poslednej dobe strašidelne nestíham, ešte hádam viac ako zvyčajne, ale prechádzala som články od ľudí, ktorých odoberám a u Ana...