Hľadať tu :-)

streda 22. mája 2024

Týždeň 14. 05. 2024 - 20. 05. 2024

Utorok Ak chceš niečo povedať, nedus to v sebe, lebo keď vybuchneš, povieš aj to, čo si nikdy povedať nechcel. - Tak týmto by sa mohol jeden človek riadiť, lebo v poslednej dobe, čo vypúšťa zo seba, to je fakt čistá katastrofa. Už sa teším na dnešný zážitok.

Vstala som na kašeľ asi o štvrtej a už som nezaspala. Takže som bola hore, keď sa zobudil Drahý a tiež statočne kašľal a potom sa rozkašlal aj Pampúšik, ale ten sa zobudil na šťastie až neskôr. Vychystali sme sa do škôlky a išla som do práce. Kolegyňa neprišla o 09:30 a tak som kukla do spoločného kalendára a zistila som, že dnes má neskorší príchod kvôli lekárovi. Aká paráda :-)

Napísala som Krstnému smsku k narodeninám (vďaka za FB, že mi to pripomenul). Ja neviem prečo si nedokážem tie jeho narodky raz zapamätať. Hlavne, že si pamätám narodenie snáď všetkých frajerov, no schválne:
Špagetka/Drobček - 05. 03. 84
Slniečko - 02. 06. 86
Ing. - 06. 01. 83
Mig - 18. 03. 84
Drahý - 16.03. 84

+ 3 bonusy:
LM - 15. 02. 87
PP - 04. 07. 92
Otrava - 08. 06. 86

Volal mi potom pán z realitky, že keď mám záujem, vie mi za 100€ posunúť znalecký posudok, ktorý robil v novembri (to fakt tak dlho nevedia predať môj diamant?) pre jenu záujemkyňu. Tak si hovorím, že jasné, že to beriem. 
Pred 12tou mi priniesla personalitska vytlačený ten papier pre poradkyňu a mi hovorí, či to potrebujem originál a ja, že asi by bolo dobre, takže po obede si to potom vezme.
Prišla potom ja kolegyňa. Ja som o pol tretej odišla z práce, zatavila som sa ešte v meste, aby som si kúpila farbu na pečiatky a utekala som domov. Drahý tam už bol, takže si šiel zapáliť a potom sme vyrazili. 
Besiedka bola veľmi milá a dojemná, aj mi slzičky vyhŕkli. Pampúšik chcel ísť potom s malou LL na ihrisko, tak sme išli a krásne sa spolu hrali, pochodili sme síce po troch ihriskách, ale po troch rokoch sme sa konečne stihli s LL porozprávať aj na ihrisku. Prišla aj Susan s Kubim, ale v podstate aj hneď odišli, lebo chcel byť len na nej a bol už nejaký umrnčaný a tak.
Drahý išiel po besiedke ešte do práce a vrátil sa, keď sme už boli v posteli a že ide ešte zaplatiť chlapíkovi za pracie prostriedky, tak som ho nejako nečakala, ale prišiel akurát, keď Pampúšik zaspával, tak ho prebudil ale voňal ako drogéria, tak sa išiel osprchovať a ja som zatiaľ uspala Pampúšika. 
Keď som prišla do obývačky, tak už zaspával na zemi pred TV. Takže zase nebol úplne triezvy, lebo takto leží len keď má vypité. Tak som si popozerala Nemocnicu viac menej sama, ale aspoň bol kľud. Nevedela som dlho zaspať, často som kašlala. Už ma ide z toho poraziť.

Streda - Zobudila som sa, keď Drahý odchádzal, tak som pozrela bližšie tie pracie, čo priniesol. Tak je tam 5 aviváži a jeden prací gél na čierne. Včera ešte hovoril, že to bolo za 40€, dnes v telefóne, že 30€ a mne je to vlastne aj jedno.
V robote sa mi chcelo hrozne spať. Personalistka mi priniesla ten papier, tak som ho obratom poslala poradkyni. Že už má aj znalecký posudok. Super. To bola rýchlovka. Mala pravdu, že potom to už ide rýchlo. No, dúfam, že to dobre dopadne. 
Strašne sa mi celý deň chcelo spať a Drahý mi volal, či majú ísť na nákup alebo či pôjdeme spolu a si hovorím, že by bolo dobré kúpiť aj väčšie veci, takže pôjdeme spolu. 
Tak sme po práci boli ešte v Kauflande. Ozval sa mi Jacob. Bola som taká unavená, že som mu ledva odpisovala.
Chalani išli ešte na chvíľu von, potom sme sa najedli, umyli a išli uspať Pampúšika. Ja som zaspala s ním a zobudila som sa okolo deviatej, Drahý pozeral hokej, vyhrávali sme vtedy 2:0 a ľahla som si opäť spať. Budila som sa striedavo na upchatý nos a kašeľ. Fakt paráda.

Štvrtok - Ráno som vstala, ale bola som úplne zaspatá. Nejako som pobalila Pampúšika na jeho prvý škôlkársky výlet a vyrazili sme do škôlky. 
V práci pomerne nuda, písala som si Jacobom. Ani by som neverila, že niekto dobrovoľne žije tiež v takom úžasnom "vzťahu" ako ja. 
Po práci proste len tak doma, som sa pýtala Pampúšika, že ako bolo na výlete a čo tam videl a tak. Celkom pohoda, akurát v noci už chytal dosť kašeľ.

Piatok - V práci celkom pohoda, len som dosť unavená. Drahý stále kašle, ale že by si odpustil cigarety, tak to nehrozí. Pampúšik kašle, ale hlavne v noci. V škôlke mali zástup, ale vyzerala milo tá pani učiteľka, hneď sa predstavila aj mne, aj jemu. Mala som z nej celkom dobrý pocit.
Dosť dlho som nemohla zaspať, ale tak aspoň som robila spoločnosť Jacobovi, kým jazdil taxíkom. 

Sobota - Ráno sme sa zobudili pomerne skoro, išli sme na poštu, do Kauflandu a potom ešte kúpiť klince. Drahý nebol síce veľmi nadšený, že by mal ostať doma s Pampúšikom, ale tak sám by sa mal doliečiť a ja v podstate tiež. 
Chalani potom išli von a ja som dovarila polievku a dala poprať a myslela som si, že príde krstný, ale písal mi, že až zajtra. Tak si hovorím, že no čo už.
Keď prišli chalani, tak sme urobili halušky a išli sme spať. Bolo už dosť neskoro, Pampúšik sa potom ešte prebudil, že mu treba cikať, z toho som bola úplne prekvapená, že sa na to zobudil, ale potom si ešte ľahol a spal hádam do pol šiestej, kedy sme ho išli zobudiť.
Tak sme sa hrali doma a Drahý si potom pustil hokej a asi do desiatej sme pozerali hokej, proste prvé dve tretiny. Potom som rýchlo osprchovala Pampúšika a uložila ho spať.

Nedeľa - Myslela som si, že Pampúšik bude vstávať pomerne neskoro, keďže išiel spať až o desiatej, ale o pol siedmej už bol hore. Drahému sa nechcelo vstávať, tak sme sa hrali v spálni asi do ôsmej. Nechcelo sa mu vôbec z pyžama a asi okolo deviatej zaspal a asi hodinku si pospal.
Potom chalani išli von a ja som zatiaľ urobila palacinky.
Chalani prišli na obed a Drahý hneď išiel preč. Si hovorím, že super takto v nedeľu na obed, aj som trochu vybuchla, ale nechala som to tak. Krátko na to prišiel Krstný a bolo to fajn. Potom prišiel aj Drahý a ja som čakala na pani, čo si mala prísť zobrať postieľku, tak oni všetci traja išli von zas na to ihrisko, čo je v rámci krčmy. Viem, že Pampúšikovi sa tam veľmi páči, ale mne to trochu vadí, že je to krčma. Na chvíľu som išla za nimi, ale Krstný sa ponáhľal už domov, tak som ho potom išla odprevadiť a o chvíľu prišli aj chalani a Drahý zase, že on ide von. Tak si hovorím, že paráda. Nevadí, tak som Pampúšika osprchovala, uložila a tak. Prišiel okolo pol deviatej a hneď išiel do obývačky. Tak reku.

Pondelok - Ráno som vstala a potom vstal Pampúšik a potom aj Drahý a vyrazili sme k doktorke. Doktorka Pampúšika popočúvala, napísala mu nejaké lieky a dala mi OČR pre Drahého a tak budú chalani týždeň doma. Hádam to bude stačiť obom. Uvidíme. Nie je veľmi nadšený, že v piatok chcem ísť do Keksov, ale úprimne, ja pôjdem, aj keď to možno bude trochu komplikované.
V robote celkom pohoda. S kolegyňou som síce tradične prehodila tri súvislé vety, ale inak klasika.
Písala mi hypotekárna poradkyňa, že má už rezervačnú zmluvu pri sebe a že nakoniec tam nie je žiadna záloha. To som odpadla. Musím sa s ňou stretnúť, lebo toto potrebujem vidieť a hlavne, mala by som ju podpísať a že zajtra by mala mať odpoveď z banky, tak uvidíme.
Už mi aj bytík vymazali z ponuky na nehnutelnosti.sk a ja som si ani fotky nestiahla, lebo som to klasicky odkladala.
Keď som prišla domov, chalani doma neboli, trochu som sa pomotala po byte a potom som si rozložila žehlenie, keď prišli domov.
Zaspala som s Pampúšikom a zobudila som sa okolo desiatej, tak som popriala aspoň Jacobovi dobrú noc, keďže akurát končil v práci. 
Normálne začínam mať pocit, že by som ho chcela vidieť, aj keď je to hrozný prípad. Ešte šťastie, že sme sa totálne minuli našim pobytom v Slniečkove. Síce neviem koľko rokov už býva mimo, ale myslím si, že o veľmi veľa nie, lebo keď sme sa videli naposledy, tak som robila ešte na call centre a bývala som v Najväčšom sídlisku. 



2 komentáre:

  1. Zajímavé, jak se ti čas od času ozývají bývalí nápadníci. Zjevně máš šarm, na který nezapomenou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No...ja tomu sama nerozumiem. V podstate je Mig jediný, ktorý ešte nepodľahol pokušeniu sa mi ozvať po rokoch, za čo som mu asi aj vďačná.

      Odstrániť

INFP-T Mediátor

Ahojte :-) V poslednej dobe strašidelne nestíham, ešte hádam viac ako zvyčajne, ale prechádzala som články od ľudí, ktorých odoberám a u Ana...