Hľadať tu :-)

nedeľa 4. júla 2021

RedBull The Summer Editon Cactus Fruit

 Ahojte priatelia 😌 Po dlhom čase sa vám ozývam. Jojo, žijem 😁😁😁😁😁 A keďže dlho nebola recenzia, tak dnes si na noc jednu dáme. 

Pred nejakým časom som uvidela v obchode nový RedBull, aj keď sa od tehotenstva energetickým nápojom dosť vyhýbam, nakoľko neprinášajú nič zdraviu prospešné, nedokázala som odolať a tento som si na skúšku vzala.

Popis: Niacín a vitamín B6 prispievajú k zníženiu vyčerpania a únavy, ako aj k správnej látkovej premene dôležitej pre tvorbu energie. Odporúča sa pestrá, vyvážená strava a zdravý životný štýl. 
Energetický nápoj s príchuťou plodu kaktusu - vysoký obsah kofeínu. Neodporúča sa deťom ani tehotným a dojčiacim ženám (32mg/100ml). Konzumujte s mierou. Pasterizované. 
Zloženie: voda, sacharóza, glukóza, kyseina (kyselina citrónová), oxid uhličitý, taurín(0,4%), regulátor kyslosti (citrany sodné), kofein (0,03%), vitamíny(niacín, kyselina pantoténová, B6, B12), arómy, farbivá (antokyanýdy, brilantná modrá FCF)

Neviem prečo, ale predpokladala som zelenú farbu nápoja. Asi kvôli farbe plechovky, avšak nápoj bol ružovočervený a chutil pomerne dobre, avšak na moju obľúbenú príchuť "blueberry" sa nechytal ani náhodou, ale bol o mnoho lepší než ten kokosový. Celkovo za mňa 4/5.




 
 
 
 
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...