Hľadať tu :-)

piatok 23. júla 2021

Balíč od gyno

Ahojte priatelia 😊 Po dlhoooooom čase sa k vraciam v čase. Krásna veta. No, dnes som sa rozhodla konečne spraviť článok o balíčku, ktorý som dostala počas tehotenstva v gynekologickej ambulancii. Fotky som spravila už niekedy začiatkom roka, ale dostávam sa k nim až dnes. 

Olivový olej od Dr. Hoj. Moc príjemná vecička. Pekne sa vpil do pokožky a aj pomerne rýchlo.


Musím sa priznať, že vzorku tohto telového mliečka som vyskúšala len nedávno. Taktiež veľká spokojnosť. 

Tohto sprievodcu som mala dokonca 2x. Lebo jednu túto brožúrku dala doktorka aj Drahému.




K materiálom bola aj jedna vzorka plienočky najmenšej veľkosti, boli na nej kačičky, to si pamätám. Plienky BabyLove sú fajn, nie sú síce úplne najlacnejšie, ale občas ich kúpim.








Od Bephanten bola tiež mini vzorka krému. Nosila som ju v kočíkovej taške pre prípadné prebalenie mimo domu. Na to bola vzorka moc fajn. Myslím, že z nej ešte niekde u maminy dokonca mám.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...