Hľadať tu :-)

pondelok 5. júla 2021

Fred & Flo cestovná sada

Ahojte priatelia 💖 Dúfam, že ste prežili pekný sviatočný pondelok. Konečne sa trochu dostávam k blogovaniu 👏 a tak vám dnes chcem predstaviť cestovnú sadu pre bábätko od Tesco pod ich značkou Fred & Flo. Po túto sadu som si urobila úplne zbytočný výlet do Bernolákova, keďže som si nevšimla, že pani nie je priamo zo Senca a tak som si užila moje najobľúbenejšie cestovanie prímestskou dopravou s kočíkom. Čo ma čaká aj v stredu, juch juch 😁😁😁 Ale späť k téme. Balenie som neodfotila (netuším prečo), ale našla som obrázok na internete:

A čo všetko teda gift set obsahoval?
Zvláčňujúci olej

Krém na zapareninky

20 kusov vlhčených utierok

prebaľovaciu podložku

štyri plienky veľkosti 2

míľnikové kartičky

balónik

V sete ešte boli nejaké nálepky na auto, ale tie som akosi tiež neodfotila. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...