Hľadať tu :-)

utorok 10. novembra 2020

18. týždeň

Utorok - počasie bolo aj dnes, že nehodno psa vyhnať von, nieto ešte človeka. Napriek tomu som išla do inej zásielkovne, keď sa Drahý vrátil z práce, aby som poslala Elvisa do sveta a aby som sa trochu vyvetrala. Zastavila som sa aj v Tescu. Nič tam nemali. Urobila som objednávku na Health4you. Aj s dopravou tam vyšlo 6 plechoviek Beba Comfort lacnejšie ako v mall.sk a takto mi ich kuriér donesie rovno domov. Nemám problém ísť do mall.sk, nie je to ďaleko, ale 6 plechoviek, ktoré majú dokopy tuším 8kg, nie je sranda.

Streda - Prišli balíčky. Krásny overalík a väčšie bodynká. Pampúšik sa na overal moc netváril nadšene, na rozdiel odo mňa. Vonku bolo stále hnusne a tak sme tam dnes ani nešli.

Štvrtok - Ráno mi prišiel e-mail, že mi dnes dovezú tú Bebu a keďže to bola GLSka, kuriér prišiel pomerne skoro. Konečne sa vyčasilo, takže som naložila Pampúšika do kočíka a hajde trochu na prechádzku. Zastavili sme sa aj v Dráčiku, mali wrestlerky. Zaujímavý to počin. Pampúšikovi som kúpila O-ball, keďže jeden síce doma má, ale je ešte dosť veľký pre neho a tým, že v strede je taká trubička, tak aj ťažký, ale dosť ho zaujal a teraz bol zlacnený v Dráčiku, tak som ho vzala, nech má trochu radosti to dieťatko.

Piatok - O-ball má veľký úspech a strávili sme s ním dopoludnie. Boli sme aj von, ale začalo popŕchať a kočíkovať jednou rukou je dosť náročné.

Sobota - Budúcemu šiblo a urobil mi oslavu narodenín dnes. Došiel aj Bro. Dokonca bola aj torta, aj keď bola chúďa, úplný prepadák. Ja viem, že tie Pavlovky sú teraz hit, ale mne to žiaľ nechutilo.

Nedeľa - tak a som o rok staršia. Nakoniec bolo dobre, že drahý urobil oslavu včera, dnes mu volali z práce a na pár hodín tam teda šiel. No, hádam sa to prejaví na výplate :-D

Pondelok - Trošku som sa doma pozabávala s mojimi babami. Bolo to fajn si po dlhšom čase urobiť taký trochu Barbie deň.

4 komentáre:

  1. Ještě jednou vše nejlepší k narozeninám. Dort Pavlova ani neznám, asi jsem to tedy ještě nejedla. Malý se měl, takových nových věcí, oblečení, děravá koule...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No, to je teraz módny cukrársky hit, ale za mňa sú to akoby dva krémy, nemalo to žiaden korpus a aj chuť, no nič moc. Ani jeden z nás to moc nejedol.
      No, na pandičkový overal sa síce netváril dvakrát nadšene, ale myslím, že ho v týchto dňoch vonku celkom ocení. Deravá guľa má veľký úspech, z čoho som primerane nadšená :-D

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ono to zase príde, keď sa k tomu dokopem 🤣 aj tehu aj mama denníky by som rada dokončila.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...