Hľadať tu :-)

štvrtok 13. augusta 2020

I´m alone, so alone

Plačem a neviem prečo
kráčam a neviem kam
som stratená vo vlastnom svete
hľadám ťa a prosím

vráť sa ku mne, vráť
I cry and I have a feeling
na ničom už nezáleží
so I cry and walk alone

The head in my hands
somebody laughts in the far
cítim sa taká sama
plno ľudí je v meste

so alone in this town
so alone without you
Opustil si ma pred rokmi
ja ešte stále snívam

Somboedy opens the door
and steps in
ten muž ma pobozká
nie...je to opäť iba predstava

I´m alone, so alone in the town
there are people live around me there
ale nik ma skutočne nevidí

I cry and I don´t know why
I walk and I don´t know where
I´m lost in my own world
I´m lookind for you and I please

Come back to me, come back
Plačem a mám pocit
everthing´s doesn´t matter
a tak plačem a kráčam sama.

Hlava v mojich dlaniach
niekto sa smeje v diaľke
I feel so alone
a lot of people are in the town.

Taká sama v tomto meste
taká sma bez teba
You left me years ago
and I steel dream

Niekto otvorí dvere
a vstúpi dnu
this man will kiss me
no...it´s only vision again

Som sama, taká sama v meste
žijú tu ľudia okolo mňa
but nobody sees me really

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...