Hľadať tu :-)

štvrtok 25. júla 2024

Týždeň 16. 07. 2024 - 22. 07. 2024

Utorok - Ráno opäť škôlka. Pampúšikovi sa tam celkom páči, mám pocit, že to berie pozitívnejšie, aj pani učiteľka je milá. Neviem teda, či to bude aj do budúcnosti ich pani učiteľka, ale uvidíme.
V práci celkom pohoda, aj keď som bola celý deň sama. 
Po práci som vzala Pampúšika na ihrisko, ale boli sme tam sami, ale potom som videla, že Susan ide s Kubim domov. Tak, že ich pôjdeme aspoň pozdraviť. Tak sme išli a potom sme aj my už išli domov. Aj tak chodí Pampúšik pomerne neskoro spinkať, čo mi nie veľmi vyhovuje, ale už to hádam nejako zvládneme spolu.
V noci dosť kašľal, sa mi to nie veľmi páči.

Streda - Ráno som vzala Pampúšika do škôlky, chvíľu som bola doma a potom som sa vybrala do mesta. Častejšie by sa mi páčilo takéto náhradné voľno. Zastavila som sa v banke, aby nastavili ten internetbanking a chcela som ísť aj do druhej banky, ale tá mala práve dnes zatvorené. Tak som si zašla ešte do DMky a na jedenástu do práce. 
Strašne málo práce bolo, takže sa mi tam ani nechcelo byť.
Po práci mi napísala Susan, či ideme von, tak sme išli a potom tam prišla aj Romča s celou rodinou, takže chalani vystrájali. No mať ich v škôlke, tak ma asi porazí :-D a to má pani učiteľka ešte kopu ďalších detí.

Štvrtok - Pampúšik v noci dosť kašľal, mal asi dva záchvaty. Začala som mu opäť dávať aj sirupy a všetko, čo som doma našla. Najradšej by som ho nechala doma, ale nejde to a ani to tak skoro nepôjde, budeme musieť všetci nejako tie dva týždne vydržať.
V práci celkom pohoda, aj mierne závidím kolegyni dovolenku, aj keď ísť niekam do tepla by ma asi nikto nedonútil. Hovorí sa, že pri mori je to iné, ale ja si pamätám ako mi na Ostrove bolo horúco a to bol október!!! Ale sadnúť do lietadla by som šla hneď. To bol tak úžasný zážitok. To by som si hneď zopakovala.

Piatok - Nebuďte smutný kvôli niekomu, kto sa Vás vzdal, ľutujte ho pretože sa vzdal niekoho, kto by sa nikdy nevzdal jeho...
Zase aká múdrosť takto na piatok. V práci som bola sama celý deň. Šéfka prišla hádam desať minút pred šiestou. Dali sme nejako dokopy pokladňu a vyrazila som domov.
Na večer sa trochu ochladilo a začalo fúkať. To bolo moc fajn. Až som sa miestami bála, či nebude pršať, ale nie.

Sobota - Pampúšik sa zobudil o pol ôsmej, čo bolo moc fajn. Asi o hodinu na to prišiel do spálne aj Drahý a chcel spať a úplne nám zničil hru, tak sme mu robili zle, lebo nám proste zbúral parkovisko a bazén. Nakoniec sa presunul naspäť do obývačky. Keď doprala práčka, tak som sa rozhodla, že pôjdeme kúpiť bryndzu na halušky a pýtala som sa ho, či nechce skočiť do Dráčika, tak sme sa na kruháči pri Lidli otočili a zastavili sme sa ešte v Dráčiku. Nič moc tam nemali, ale Pampúšik ma nahovoril, aby som mu kúpila Lego parný valec k meninám. Dokonca sme sa dohodli, že mu ho ale dám až zajtra. Potom sme boli na chvíľku v Lidli, kde sa akurát naplnil stroj na zálohované fľaše, takže som si mohla vypočuť dve české panie, ktoré to teprve čeká, tohleto. Bolo to také úsmevné, ale v dobrom. Na šťastie pracovník rýchlo vyprázdnil nádoby a už sa išlo. 
Zašli sme potom ešte do Amfiku, kde sa Pampúšik vybláznil s fontánou a keď si zamočil tričko a bolo aj skoro poludnie, vybrali sme sa domov.
Keď sme prišli, tak Drahý akurát vstával. Pampúšik krásne uložil nové Lego do skrinky, že je na zajtra. To som zírala. 
Urobili sme halušky a potom sme si išli všetci ľahnúť. Ja som na chvíľu aj zaspala, ale však to nevadí.
Podvečer sme išli umyť auto. Nechápem, čo Drahého na tomto baví. Mne sa zdá, že potom vidieť každý škrabanec, ošuchnutie a odrenie od kamienkov ešte viac, ale keď mu to robí radosť, tak prečo nie.
Pampúšik sa dosť budil kvôli kašľu, Drahý behal po byte lebo nevedel spať a tak som si niekedy po polnoci ľahla do obývačky, lebo mi bolo nejako teplo.

Nedeľa - Ráno ma zobudil Pampúšik s tým, či mu už dám ten valec k meninám. Tak som mu zablahožela a spoločne sme ho postavili. Je to paráda. Potom sme vybrali nejaké to lego na parapete a už bolo celé od prachu, tak som povedala, že ho umyjeme. S Pampúšikom napustili umývadlo a nahádzali doň nejaké tie dieliky a potom sme to nechali na uteráku sušiť v kuchyni. Pampúšik sa samozrejme hral s vodou vo veľkom a umyl si aj také malé autíčka. Ani som si nevšimla, že nechal dosť vody na stole v kuchyni, keď sme sa opäť presunuli do obývačky.
Okolo desiatej vstal Drahý a hneď začal, či som normálna, že všade je voda, či mi je vážne všetko jedno, že nechám to dieťa nám zničiť byt a podobne. Tak hovorím, že čo také hrozné sa stalo, že tú vodu proste utriem a je po probléme. Tak som nemala chuť sa s ním ani baviť, samozrejme na miesto toho, aby priznal, že to trochu prehnal, si išiel zapáliť a keď sa vrátil, tak sa tváril akoby nič a že kedy chceme ísť do Ikei, že on večer nepôjde, že chce mať pokoj a pripravovať sa do práce (do ktorej pôjde zajtra večer!).
Išiel dať piecť mäso a urobil obed a potom, že či pôjdeme teda do tej Ikei. Vôbec sa mi nechcelo, bolo dusno.
Najedli sme sa a Pampúšik nechcel zaspať, tak sme sa nakoniec vydali predsa len do tej Ikei. Samozrejme som zabudla, že už mi skončila diaľničná známka, tak som na rýchlo ešte kúpila on-line diaľničnú. To sú mi výdaje tento mesiac. 
Samozrejme som úplne pozabudla, že je koncert AC/DC v Hlavnom meste, resp. nevedela som, že je to dnes a ešte v ktorej časti Hlavného mesta, takže všade bolo plno áut a policajtov, ale dali sme to. 
V Ikei sme kúpili ochranu na madrac a ešte obliečky na periny pre Pampúšika a potom sme si dali koláčik a hot-dog a kým Drahý išiel zaniesť veci do auta, tak sa Pampúšik vybláznil vo fontánkach pri Avione. Ešteže som mu vzala náhradné oblečenie, akurát mi nenapadlo vziať aj uterák, ale tak som ho poutierala tričkom, ktoré si aj ta predtým oblial, keď sa mu podarilo vyliacť vodu v Ikei, čo Drahý tak nechutne okomentoval, že všetko robí naschvál a že je nešikovný a úplne zase taký záchvat akoby sa strhla tretia svetová. 
Boli sme potom ešte v AllToys aj v Dráčiku. Nikde nič extra zaujímavé, ale tak bol to pomerne pekne strávený deň.

Pondelok - Ráno som odviedla Pampúšika opäť do škôlky. Dokonca som pri vychádzaní stretla s LL, tak mi hovorí, či ju počkám, medzičasom som narazila aj na Di, tak sme sa tam všetky tri chvíľu rozprávali a ja som potom išla na takú menšiu prechádzku s LL, kým sme prišli obkľukou k ich bytovke. Pripomenulo mi to časy, keď sme ešte nechodili do práce minulý september, keď sme takto ráno sa chodili odprevádzať.
V práci nuda, ale aspoň som sama, takže fajn. Som zvedavá, čo bude v stredu u zubára, ma ten zub momentálne prestal bolieť, tak uvidíme, čo povie.
Urobila som ten dobropis z piatku a pokladňa mi už opäť sedí na cent. To je skvelý pocit.

4 komentáre:

  1. Mrzí mě, že Pampúšik má často kašel, že se toho nemůže pořád zbavit. Gratuluji Pampimu k novému Legu, už jich má celou sbírku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, najlepšie je, že naša doktorka by mu automaticky asi predpísala ATB, keby jej poviem, že už štyri týždne pokašliava a to na leto moc nechcem, ale asi budem musieť za ňou zájsť.
      No, veru, už si Lego vyslúžilo aj vlastný blog :-) https://naselego.blogspot.com/

      Odstrániť
    2. Když má Lego svůj blog, tak to už je pořádná sbírka. Větší než puzzle, to už blog nemá.

      Odstrániť
    3. Skôr Lego momentálne zvíťazilo nad puzzle. Puzzle moc Pampúšika nebaví :-D

      Odstrániť

Týždeň 30. 07. 2024 - 05. 08. 2024

Utorok - Zobudila som sa krátko po druhej, že mi treba na wc. Tak som zobudila aj Pampúšika, aby sa nepocikal do rána.  Krátko na to prišie...