Hľadať tu :-)

utorok 9. apríla 2024

Týždeň 02. 04. 2024 - 08. 04. 2024

Utorok - I miss you, I know we don´t talk anymore, but I really miss you.
Ráno som vstala, ale hrozne sa mi nechcelo, ale keďže som včera zaspala, musela som sa ísť osprchovať. Ani Pampúšikovi sa vôbec nechcelo vstávať, ale nakoniec sme to zvládli. Dokonca sme sa v škôlke stretli s LL. Pampúšik plakal, lebo boli všetky deti v jednej triede a nie v tej ich a nebola tam ani ich pani učiteľka, ale jeden chlapček z ich triedy tam totálne vyvádzal, takže som tam Pampúšika mierne vtisla, aby som stihla do práce. Podarilo sa. V robote bolo fajn. Pol dňa som "zabila" tým, že som pozerala byty v Keksoch, Bryndziarni a okolí. Nebude to úplne jednoduché, ale v Bryndziarni majú dosť bytov s pôdorysom, ktorý by sa mi páčil. 
Tesne pred koncom pracovnej doby mi volal Drahý, že bude musieť ísť do práce. Aké nečakané. Bolo krásne slnečno, len dosť veterno. Prišla som domov a nahovorila som Pampúšika, že pôjdeme do obchodu a potom sme išli do mesta poobzerať výzdobu a potom sa trochu pohral na tom veľkom pieskovisku. 
Akurát sme zaspávali, keď prišiel Drahý, ale ani za ním nešiel a zaspal, aj keď sa Drahý sprchoval a to teda slušne počuť do spálne.
Potom som s Drahým pozerala Nemocnicu. Riadne to pomotali. Úplne som skoro zabudla, že vo štvrtok idem s Pampúšikom na logopédiu do Hlavného mesta.

Streda - City, ktoré sa vracajú, sú city, ktoré nikdy neodišli. Takéto múdrosti na mňa chŕli hneď po ránu internet. No, ešte keby mi niekto poradil, ako tie city pochovať. To by bolo super.
Zobudila som sa pred pol šiestou, ale Drahý už nebol doma. Trochu som si čítala a potom som zobudila Pampúšika, nevyzeral 2x nadšený, ale tak čo už. 
Na šťastie dnes už boli v svojej triede so svojou pani učiteľkou. V práci celkom pohoda. Logopedička zrušila zajtrajšie stretnutie, tak som to nahlásila šéfke, potom, že či by som mohla v pondelok, ale to mám neskoršiu, tak som si s kolegyňou prehodila zmenu. No proste trochu chaos, však prečo nie.
Keď som parkovala pred bytovkou, tak som si všimla, že ma tam čakajú moji chalani a Susan. To bolo milé. 
Pampúšik potom kopol do dverí, tak som sa tak vytočila, potom mi hovorí, že ma nechce, tak som sa otočila a išla som sa prejsť. Ja už to tak nezvládam. Tieto večné kriky. Domov som prišla asi po 3/4 hodine a už to bolo celkom OK. Drahý urobil cestoviny s omáčkou štyri druhy syra, ktorá mi tak nechutí, ale zjedla som, lebo som už bola riadne hladná.
Potom odišiel do krčmy, že prispieť na pohreb pre toho chlapa, čo dostal infarkt a umrel. To som vedela, že ho už v tento deň neuvidím.
S Pampúšikom sme sa hrali s Legom a potom sme sa spolu osprchovali a ľahli sme si spať. Aj pomerne rýchlo zaspal, ja som sa prehadzovala. 
Musela som aj zaspať, lebo som nepočula Drahého, keď prišiel, ale keď som sa o pol jedenástej zobudila, videla som, že je pustená TV.

Štvrtok - Ja som na jednu stranu ako silná nezávislá žena a potom plačem v sprche kvôli frajerovi. No, kiež by to bol aspoň frajer. V mojom prípade je to ešte "lepšie" lebo to je človek, ktorý na mňa "nemá čas". Niekedy mám pocit, že som sa zasekla niekde na základke, čo sa týchto citových záležitostí týka.
Pampúšik sa zobudil o piatej ráno a aj napriek mojim snahám už nezaspal. Drahý zaspal do práce, ale myslím, že v konečnom dôsledku meškal asi len polhodinku. 
My sme sa potom s Pampúšikom vybrali do škôlky. Dnes si vzal plyšového Chasea, lebo pani učiteľka Čokoládka povedala, že Mica je príliš veľká. Tak OK.
V práci taká nudná klasika. Na reklamačnom hľadajú náhradu za kolegyňu, ktorá odchádza. Pri milote ich vedúcej im prajem veľa šťastia.
Okolo tretej prišiel poštár a to bol taký fešák. Úplne môj typ. Tmavý so svetlými očami. Aspoň nejaké rozptýlenie v tejto krásnej nude.
Vedúci skladu si prišiel po objednávku a pýtal sa na mojich chalanov a tak som sa ho opýtala, či je možné zmeniť zmluvu na neurčito aj skôr ako po roku a sa pýtal prečo a tak. Tak som mu to vysvetlila a on, že nech to riešim so svojou vedúcou, ale že by to nemal byť problém. Ešte počkám na to stretnutie v banke v utorok a uvidíme.
Chalanov som našla vonku, že ešte pôjdu do obchodu po pár drobností, lebo Drahý chcel robiť francúzske zemiaky. Tak som išla hore, dala som oprať a uvarila som vajíčka. Potom prišli chalani, dala som variť zemiaky, Drahý umyl riad a ja som sa hrala s Pampúšikom. Drahý potom poskladal zemiaky do jánskeho skla a dal to upiecť, osprchoval Pampúšika, lebo mňa buchol len tak z ničoho nič vankúšom, keď sme upratovali Lego a tak som na neho trochu nakričala, tak chcel samozrejme tatinka, ale uspávať som ho už mohla.
Potom sme pozerali spolu s Drahým Nemocnicu. Potom sme išli do spálne a Pampúšik spal cez celú moju stranu, tak som išla do spálne, aj tak som mala kopu myšlienok.

Piatok - Vstala som asi o pol piatej, chvíľu som počúvala nejakú hudbu a pozerala som byty v Bryndziarni na nete. Už mi z toho úplne šibe :-D 
When I´m sad you´re the first person I want to talk.  No asi tak. Len tak kecať na balkóne, kým fajčí. No, to sa už asi nikdy nevráti. Nevadí, pretože I, I´m stronger

 Keď som bola v práci, volal mi Drahý, že volal servisákovi, že v pondelok by mohol prezuť tie pneumatiky a pozrieť, čo mi to tam klepe vzadu, že okolo obeda budem doma. Reku hovorím, že sotva, keďže o 11tej je začiatok logopédie a že keď prídem domov. Takže do BA budem musieť ísť o dosť skôr, aby som stihla ísť ešte vybaviť výpis z úverového registra. Proste, tie jeho plány. Akurát, že sa často akosi dotýkajú aj mňa. 
No, uvidíme, čo bude v pondelok. Nechce sa mi tým stresovať už teraz.
15:55 hrajú Kým ťa mám...prečo? hádam 4-5 rokov som tú pesničku nepočula a za posledný pol rok ju hrali snáď 100x.  Hm...kým ťa mám, láska....
Po práci boli chalani vonku a tak som sa prezliekla a prišla za nimi, prišla aj Susan s Kubíkom. Bola som prekvapená, že má okuliare. Nič mi nespomínala.
Domov sme prišli už dosť unavení a chalani takmer ihneď zaspali. Toto im celkom závidím.

Sobota - I sent love, I received pain.
Chalani ráno išli na poštu a potom sme išli autom do Lidlu a umyť auto. Potom išli chalani ešte von a keď prišli, tak Drahý, že musí ísť do práce. Tak sme sa pochytili, lebo som sa opýtala, že prečo vždy musí ísť on a on, že však teraz mal dovolenku, že chodil šéf a tak a že o chvíľu bude naspäť. No, tomu som ja tak verila, ale keď som sa snažila uspať Pampúšika, tak prišiel, takže zo spánku už nebolo nič.
Takže krátko po druhej už išli von, že učiť sa na bicykel bez koliesok. Reku, OK. O chvíľu ma prišli zavolať von. Síce som chcela fotiť, ale tak som išla. No na biku to moc nešlo, lebo Pampúšik veľmi nerozumie, že musí udržať balans a zároveň veľa šlapať. 

Nedeľa - I said it once, I´ll say it again. No body is ever too busy if they truly care they will make time.
Takmer celý deň sme boli s prestávkami von. Pampúšik nechcel cez obed spať, tak sme išli na Amfik, ale boli sme len cca hodinku a išli sme k nám na sídlisko, kde boli takmer všetci. 
Nechce sa mi zajtra do Hlavného mesta nejako. Som sa ešte rozhodla, že pôjdem si vybaviť výpis z Úverového registra.

Pondelok - I don´t trust words anymore. I only trust actions. People can pretend to do a lot without being serious about it.
Ráno som sa zobudila, osprchovala a pozrela som autobus, ale nevšimla som si, že nejde až na Stanicu. Vychystali sme sa a keď prišiel autobus, tak som zistila, že ide len k Trom vežiam a že ten za ním pôjde až na Stanicu. Si hovorím, že nevadí, to nejako zvládneme, že ten cez dediny pôjde dlho. Haha. Len sme vyšli hore na výjazd, mi bolo jasné, že na dlho to bude aj toto, ale nejako som si hovorila, že na diaľnici sa to rozpustí. Haha. Išli sme len na začiatok Hlavného mesta asi hodinu. Tam sme nechytili spoj. Tak si hovorím, že nevadí, pôjdeme teda na logopédiu a potom sa uvidí. No, skrátene, pracovníci na registri boli do 12tej, my sme tam prišli o pol jednej. Takže nič z toho, tak sme išli do hračkárstva a následne busom, ktorý šiel cez všetky dediny domov. Do toho mi asi 5x volal Drahý, že kde som, kedy prídem, že ma servisák čaká na to prezutie. Takže doma som sa stihla vycikať a mohla som ísť do servisu. Tam mal chalan predo mnou ešte dve autá, takže mi opäť volal Drahý, že kde som, že on už musí ísť predsa do práce.
Keď som zaparkovala, tak akurát išla okolo Susan s Kubim, že idú na zmrzlinu a v tom momente vyšli z bytovky aj moji chalani, tak Pampúšik, že on tiež chce ísť na zmrzlinu. Tak sme išli. Síce ma už aj boleli nohy, čo sme celý deň chodili, ale zmrzlina bola super, nakoniec sme ešte zakotvili u nás na piesku, prišla aj Romča s deťmi a tak sem tam boli taká akoby pôvodná partia. Ja som potom Pampúšika okolo siedmej už vzala domov, lebo už mal úplne sklenený pohľad a veru doma poriadne ani nejedol, dve lyžičky kaše, sprcha a takmer ihneď zaspal.
Okolo pol deviatej prišiel Drahý domov a začal na mňa otázky, že či mám nejaký zdravotný problém. Kým z neho vyšlo, že si myslí, že som sa od niekoho nakazila, lebo som mala na vani gél na intímnu hygienu, tak som už začala pochybovať, či sme obaja dospelí ľudia. Potom so mnou začal rozoberať, že ako sa volal môj prvý chalan a podobné veci. No, som si aj hovorila, že na čo sa s ním vôbec bavím, lebo sme preskakovali z témy do témy, až sme skončili na tom, že treba opraviť tie ošúchance a všetko na aute. Nakoniec som sa zdvihla a išla som spať. On ostal v obývačke a zapol si TV.
Tú som išla okolo druhej vypnúť, keď sa prebudil na chvíľu Pampúšik, precikal sa, tak som ho prezliekla a pokúšala som sa zaspať.

2 komentáre:

  1. Záživný týden. To jsou názvy: Keksy, Bryndziarna, člověk, než zjistí, co to vlastně je. :⁠-⁠D Přeji tedy úspěšné ulovení bytu a finanční záležitosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to Ex, keď zistil, že som z BB, tak okamžite ho napadlo BB Keksy. Som na to aj pozabudla, ale keď som našla ten denník, tak tam to bolo 🤣🤣🤣
      Ale prečo je Zvolen Bryndziareň, to ani neviem, to je tak asi od jakživa. Tatino, keď naposledy prišiel, tak mu volala polovička a on, že neboj, dám si pozor a nenabuúram ako Brynzdiar 🤣🤦

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...