Hľadať tu :-)

streda 1. decembra 2021

Chýbanie

Chýba mi tá náruč,
v ktorej mizol svet
Chýba mi ten pocit,
že okrem nás nikoho niet.

Chýba mi vaňa
a my dvaja tam
Chýba mi ten pocit,
že nikdy nie som sám.

Chýba mi to zapálenie,
keď hovoríš o svojich láskach
Chýba mi ten lesk tvojich očí,
keď snívaš o diaľkach

Chýba mi tvoje plece,
na ktorom som si zvykla snívať
Chýba mi tvoj rozhľad,
môcť sa na teba len tak zadívať

Chýba mi rozpätie krídiel,
chýba mi náš jazyk,
chýbajú mi formule s palacinkami
chýba mi každý náš zvyk

Chýba mi angličtina
chýba mi ruština,
tvaja zašišajušaja,
tvoja jediná

Chýba mi rozširovanie obzorov
chýbajú mi rozhovory v noci
Chýba mi vnímanie názorov
chýba mi Dežko o polnoci

Chýba mi SNP,
chýba mi náš slovník,
chýba mi to pochopenie,
aké nemal už nik.

Chýba mi VikNik
chýba mi budúcnosť
chýba mi to strašne,
aj keď je to minulosť.

Nikky, 30. 11. 2021

3 komentáre:

  1. Hádám, že je to o předchozím. Říká se, že stará láska nerezaví. Věřím, že se jednou opět setkáte a zjistíte, že patříte k sobě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno v budúcom živote. Hovorí sa, že časom si človek pamätá len to dobré, takže asi je to už skreslené vnímanie.

      Odstrániť
    2. Možná i v tomto. Nebyl by to první ani poslední případ, kdy se po letech lidé sešli a zjistili, že byli pro sebe to nejlepší. Navíc mohou pominout i původní důvody k rozchodu a také vlastně nikdo není dokonalý a člověk je věkem tolerantnější k maličkostem.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...