Hľadať tu :-)

nedeľa 20. októbra 2024

Týždeň 13. 08. 2024 - 19. 08. 2024

Utorok - Vymaž svoje narodeniny zo sociálnych sietí a pozeraj, že ti nikto nepopraje, okrem tvojej mami
Akože toto viem ako je toto myslené, ale úprimne, ja si tiež nepamätám narodeniny všetkých.
V práci pohoda, sklad sa pomaly ale isto vyprázdňuje a pôsobí to trochu skľučujúco. Zákazníci nás tiež dosť ľutujú, až je to také, že ako hej, ale veď zase neumierame. 
Inak taká domáca pohoda. Večer volávame s Pampúšikom. 
Že zajtra ho berie dedko na výlet. Kokos, to dieťa sa má :-D Aj ja chcem také prázdniny. Vraj má byť horúco, najprv chceli ísť sa niekam kúpať, ale nakoniec vyhrali Bojnice a že pôjde aj Lifkina mamina. Tak som mala z toho trochu obavy, ale tak uvidíme.

Streda - V práci celkom fajn. Dokonca sa so mnou baví aj kolegyňa, asi pretože končíme :-D Akože nie je to nič extra, ale aspoň nie sme celé dni ticho ako zvyčajne. 
Roboty je málinko a už je to celé také, že každý na to dlabe alebo má dovolenku alebo tam už nie je.
Po práci som volala mamine, ale nedvihla mi a následne som volala tatinovi a Pampúšik bol ešte u nich a že u nich bude aj spinkať. To ma trochu prekvapilo. Ešte počas hovoru mi volala aj mamina, tak tatino, nech jej poviem, že Pampúšik tam ostáva. Reku OK. 
Tatino mi potom ešte poslal kopu fotiek zo Zoo, ako sa tam Pampúšik vozí na autíčkach a kadečo.

Štvrtok - V práci taká klasika. Okolo štvrtej mi tatino posielal nejaké fotky s Pampúšikom z mesta, tak som bola prekvapená, že sú tak dlho spolu. Som myslela, že ráno ho dovezie k mamine. So svojimi deťmi rozhodne toľko aktívneho času netrávil :-D Ale tak vnúčatá sú špeciálna kategória, je mi to jasné.
Volali sme potom chvíľu s Pampúšikom, ale ten o to nemal nejaký zvlášť záujem a tak sme išli ešte na nákup do Kauflandu.

Piatok - Nevedela som sa dočkať konca zmeny a aby sme už išli k mamine. Bola to zaujímavá jazda. Drahý začal s tým, že on by si vedel predstaviť život v Keksoch. Som len pozerala, že či ho zase niekto vymenil. Nechápem z toho muža, ale ja asi ani nemusím. 
Chcel ísť ešte na byt. Tak sme išli. Nadával, že aká je tam tma a aká je to diera a kde je najbližšie detské ihrisko (netuším), ale byt pochválil. Aspoň niečo. 
K mamine sme prišli dosť neskoro, ale Pampúšik ešte nespal.

Sobota - Celkom pohodová sobota na to aké bolo osadenie domu. Chalani sa motali hlavne po vonku a tak. 

Nedeľa - Pomerne skoro som bola zaviesť chalanov do Ružomberku na vlak. Mamina chcela ešte nejaké drobnosti z obchodu, tak som sa zastavila v Kauflande a hneď vedľa bol Dráčik a tak som sa v ňom zastavila. Mali tam Best to a tea Barbie a som si povedala, že je to jedinečná šanca a vzala som ju so sebou. Mi nejako tie Barbie pribúdajú a pribúdajú. 
Za Ružomberkom bola parádna zápcha a každou chvíľou rozbehom a pribrzdením som sa dosť bála, že skončím v zadku jedného čierneho českého Audi predomnou.
Asi po hodine som úspešne dorazila k mamine, mala som ešte čas, tak som trochu pofotila moju novú spolubývajúcu.
Neskôr som vyrazila na cestu. Zašla som ešte po Profesora a bolo to super byť na ceste s niekým. Zaviezla som ho do Hlavného mesta, zastavili sme sa v nákupnom stredisku Centrál v Dráčiku. Nič moc tam nebolo a potom som zmorená vyrazila do prázdneho bytu.

Pondelok - Ráno sa mi nechcelo zrovna veľmi vstávať do práce, ale super bolo to, že kolegyňa mala prísť až poobede, takže som si užívala posledné dni v samote do pol druhej. 
Po práci som trochu oddychovala a potom mi napadlo, že by som mohla ísť ešte fotiť k fontáne na Amfik morské panny, ale Amfik bol už zatvorený. Tak som sa premiestnila na Jazerá a tam som fotila, pozorovala ľudí a užívala si západ slnka. Poslala som ho aj Jacobovi. Občas mi niektoré momenty v Slniečkove hrozne pripomínajú, ako sme tu spolu boli. Ako som preplávala jazero po šírke a on sa bál, lebo nevie dobre plávať. A občas mi potom dôjde, že je to milión rokov dozadu a že už býva 160km odo mňa a hlavne, že je ženatý. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 13. 08. 2024 - 19. 08. 2024

Utorok - Vymaž svoje narodeniny zo sociálnych sietí a pozeraj, že ti nikto nepopraje, okrem tvojej mami Akože toto viem ako je toto myslené...