Hľadať tu :-)

pondelok 20. marca 2023

Týždeň 07. 03. 2023 - 13. 03. 2023

Utorok - Pampúšik začal sopliť, tak sme boli celý deň doma. Ráno som ho skúšala naučiť pripojiť k sa aj ni ako sanitka, ale nijak sa na to nechytal, tak som z toho bola aj dosť rozčarovaná, ale nevadí.
Poobede som skúšala lego kocky a to pochopil pomerne rýchlo a mala som z toho obrovskú radosť. Ešte som to takmer ihneď posielala tej logopedičky, lebo by som ako vždy zabudla.

Streda - Pampúšik má stále trochu soplíky, ale v celku v pohode. Vybrali sme sa na rýchlo do Tesca a odtiaľ rýchlo na logopédiu, kde sme trochu meškali, ale OK. Keď som zaparkovala a vybehla sa vycikať a zbaliť si ešte nejaké drobnosti na von a vyšli sme pred bytovku, tak tam boli Susan s Kubim a že idú k notárovi pri Dráčiku, tak reku, či môžeme ísť s nimi, že jasné, tak sme išli a odtiaľ nás pozvala do Antikvariátu na koláčik k MDŽ, tak to sa nedalo odmietnuť.
Po koláčiku sme sa ešte na chvíľku zastavili na blízkom ihrisku, chalanom sa tam veľmi páčilo, ale čakala nás ešte pomerne dlhá cesta domov.
Najedli sme sa a Pampúšik si pospal.
Poobede sme sa už len hralCeli doma, stále som skúšala sani, ale nestretla som sa s úspechom, ale to nevadí.

Štvrtok - Najedli sme sa a Pampúšik bol taký nejaký nijaký a keď som volala s maminou, tak si ľahol do obývačky a dokonca tam zaspal, o pol jedenástej. No, na parádu. Tak spal asi hodinu. Stále mu tečú sople, takže je to také nijaké.
Na šťastie zaspal aj po obede a keď prišiel Drahý z práce, tak som vybehla na rýchly nákup do Lidlu, on potom išiel naspäť do práce.
Večer sme sa ešte hrali s kartičkami. 

Piatok - Ráno sa Pampúšik zobudil pomerne skoro a chvíľu pozeral TV a začal kričať kika kika kika, ale nedokázala som identifikovať, čo to má byť. 
Na obed som urobila palacinky, aby som Pampúšikovi trochu zdvihla náladu.
Celý deň sme boli doma, Pampúšikovi trochu ustupujú sople. Drahý pôjde na celý víkend do práce.

Sobota - Zobúdzali sme sa nejako pomaly, teda hlavne ja. Pampúšik si vybral zase panáčikov z Harryho Pottera a tak so mnou raňajkovali. 
Pamúšik pri nich aj čaroval a už pekne povedal čáji-máji fuk. 
Varila som a hrali sme sa s Pampúšikom a boli sme na krátkej prechádzke.

Nedeľa - Ráno som vybehla autom do Tesca po pár drobností a keď som zaparkovala, tak mi volal Drahý, že či budem niečo variť a či by som mu doniesla obed. Plánovala som variť, až keď Pampúšik zaspí, ale tak som to vymenila a išli sme vypražiť karfiol a uvariť zemiaky. Urobila som Drahému aj dva chlebíky, lebo som vedela, že zrejme budú v práci až do večera.
Okolo 11tej som mu teda volala, že ideme za ním. 
Potom sme sa chvíľu hrali ešte von, nech sa Pampúšik poteší, sople na šťastie už takmer vôbec nemá.

Pondelok - Pampúšik ráno začul smetiarov, tak sme len tak na rýchlo najprv vybehli von, ja iba v papučiach, aby ich ešte videl. Potom sme sa išli doobliekať a išli sme von, dosť fúkalo a najprv sme boli na ihrisku pri veľkej šmýkačke, ale nikto tam nebol, tak sme sa presunuli na bagrové ihrisko a potom za nami prišli Susan s Kubíkom.
Volala mi aj mamina, že mi prišla úradná zásielka, tak som hneď vedela, že to bude pokuta za parkovanie, tak aj bolo. Proste to Hlavné mesto ma raz zabije. Aby nebolo ľúto, "len" 52€.
Drahý prišiel ešte pred pol treťou domov, takže som pohodlne stíhala, ale keďže ja som vždy v nejakom časovom strese, tak som si nezbalila peňaženku, takže som sa vracala domov a aj by som to aj tak stihla, ale akurát išiel vlak a pred priecestím sa spravila totálna kolóna a ja teda v nej. Takže som šla vlakom o pol štvrtej a prišla som presne o 16:00 do Inštitútu. 
Na prednáške som miestami zaspávala, keďže som bola od pol piatej rána hore, ale tešila som sa na stretnutie s Krstným. 
Ten samozrejme trochu meškal, ale to mi až tak nevadilo, naozaj to bola iba chvíľa a potom sme sa vybrali do nejakého jazz klubu, kde som vypila jednu limonádu a on jednu kávu a prišiel nám majiteľ jemne naznačiť, že bude dnes zatvárať skôr, lebo pri tých tržbách sa mu viac oplatí to zavrieť ako svietiť.
Tak sme sa išli prejsť a Krstný ma vytrepal k jaskyni s panenkou Máriou. Bolo to do riadneho kopca, nemala som vodu a statočne ma aj boleli nohy už po celom dni, ale stálo to za to.
Bolo to tam krásne vysvietené a malo to svoju atmosféru. Myslím, že cez deň by to až ta nevyniklo.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...