Hľadať tu :-)

streda 5. októbra 2022

Týždeň 20. 09. 2022 - 26. 09. 2022

Utorok - Pampúšik stále pokašliava a dokonca ho to dnes tak zmohlo, že už o pol dvanástej zaspal. Chúďatko moje zlaté. Urobili sme si palacinky. Potom pršalo. Prišiel Drahý a že pôjdeme ešte autom do Tesca. Si hovorím, že to nie je úplne ideálny nápad, lebo Pampúšik sa zobudil pomerne skoro a už bude unavený a ešte kým sa vrátime a tak aj bolo, bol už nervózny, potom sa nechcel kúpať, obliecť, už to bolo proste o nervy.

Streda - Ráno mi prišla smska, že dnes príde balíček zo Sinsay. No paráda, aj tak som chcela prať, tak to môžem aspoň k tomu rovno prihodiť. Tak prišiel kuriér, potom som sa rozhodla, že vybehneme kúpiť do Žabky sáčky do koša, ktoré sme včera v Tescu zabudli kúpiť. Na šťastie ich tam mali, ale keď sme vychádzali, tak akurát išla Susan s Kubíkom na bicykli okolo, tak sme sa pristavili, trochu pokecali a chalani sa trochu poňaháňali. Rozhodne je im obom lepšie. 

Štvrtok - Pampúšik už ráno nekašľal, tak som sa rozhodla, že pôjdeme na gymnastiku. Lenže sa nechcel vychystať, takže aj autom sme to stihli len tak tak. Prišli aj Susan s Kubíkom a asi všetci, čo tam mali byť a aj jedno dievčatko, čo bolo na skúšobnej hodine a jeden chlapček, čo bol asi na náhradnej hodine, ale bolo to aj tak fajn. Cvičiteľka učila Pampúšika kotúľ vzad a aj mu to celkom išlo.
Zaspal pomerne skoro a potom zjedol celú porciu segedínu. 
Boli sme podvečer zaviesť Drahého do práce a potom chvíľu ešte Pampúšik hojdal mačičku vonku a nechcel moc ísť domov, ale tak som ho presvedčila.

Piatok - Vybrali sme sa trochu von a hneď pred vchodom sme sa zrazili s Romi s Víťazkou v kočíku, že idú ešte do Žabky, tak si hovorím, že môžeme ísť s nimi, potom sme ich odprevadili a na workoutovom ihrisku bola susedka LL so synčekom, tak sme išli za nimi a nakoniec prišli aj LL. Išli sme ich potom odprevadiť a potom domov.
Poobede prišiel Drahý a že pôjdeme všetci po pečivo, ale Pampúšik začal úplne vystrájať, že on ide domov spinkať, tak sme ho vzali domov, to, že chce ísť von, tak Drahý s ním ostal doma a ja som si zašla do Billy, bolo to takých fajných 20 minút osamote. 

Sobota - Pampúšik sa zobudil o štvrtej s tým, že "mama papám". No, prevelice sa mi chcelo vstať z postele, ale čo človek pre dieťatko neurobí. Na šťastie sme potom obaja zaspali a spali sme asi do pol ôsmej rána. Drahý urobil raňajky a okolo deviatej išiel s kolegom na dom dorobiť lišty. Takže úplná paráda. Nie, že je cez týždeň minimálne doma, ale rovno aj cez víkend. 
Trochu som žehlila, upratovala a potom som chcela vziať Pampúšika von, ale to opäť protesty, že on ide cho cho, ale nejako sa dal presvedčiť alebo som si to aspoň myslela, ale vonku pred bytovkou zastal a odmietal kamkoľvek ísť, iba sa 2x vypýtal cikať a to bolo všetko. Vyšiel schody opäť k dverám a poďme domov, tak reku dobre. Tak sme sa hrali, doupratovali sme, dali sme oprať, zjedol kašu a išiel spať.
Zobudil sa v lepšej nálade a hovorím mu, že musíme ísť kúpiť omáčku na špagety a syr a celkom úspešne sa dal prehovoriť, že ideme. Pred bytovkou sme stretli Drahého, tak sme išli spolu, ten potom, že pôjdeme na grilovačku do krčmy, ale bolo tam plno, ale on furt, že tak aspoň donesie domov. Tak sme išli ešte na chvíľu na ihrisko a potom domov a on, že teda ide po nejaké klobásky a tak. Spravila som špagety, jeho nikde, osprchovala som Pampúšika, chvíľu sme sa ešte hrali, dala som mu mliečko, uložila som ho do postele a Drahý prišiel o jedenástej v noci. Totálne som sa vytočila. Reku na parádu.

Nedeľa - Drahý zaspal v obývačke pred TV. Tak som mu ju asi o jednej vypla a doniesla som mu paplón a zapla radiátor, nech prechladne.
Pampúšik sa zobudil o piatej s tým, že je hladný. Tak som mu urobila papať, na to sa zobudil Drahý a v podstate sa iba premiestnil do spálne a spal spokojne ďalej. Zobudili sme sa okolo ôsmej a on hneď, že zaspal do práce a ja, že je nedeľa a on, že ale musí ísť robiť čiary, no to ma skoro porazilo, reku čo prosím a obliekol sa a išiel, že okolo obeda príde.
Pampúšik nevstal v dobrej nálade, najprv nechcel slipy, potom tričko, potom zaliezol pod posteľ, ale nakoniec som ho horko ťažko poobliekala. Išla v TV akurát Doba ľadová, tak som mu to pustila, kým som sa išla osprchovať. Potom sme išli von, síce najprv zobral krém a schoval sa s ním pod posteľ a nie a nie vyjsť, ale nakoniec sme sa predsa len nejako dohodli a išli sme von. Chvíľu sme sa naháňali s loptou na basketbalovom ihrisku a potom ho to prestalo baviť, tak sme išli na piesok a tam sa mi zdalo, že za cestou vidím veľkú L, ale nebola som si tým istá, keďže som nevidela malú L, ale Pampúšik potom našiel plechovku v kríkoch, ktorá nebola zálohovaná, tak sme ju išli vyhodiť a zistila som, že to naozaj boli LL. Tak sme išli s nimi na ihrisko, kde je fúrik a potom sme ich boli odprevadiť.
Potom sme sa ešte pohrali na našom ihrisku s novým bagrom. Je krásny.

Pondelok - Dopoludnia sme trochu upratovali, boli na prechádzke. Poobede mi napísala L, či nejdeme von, tak sme sa vybrali. Pampúšik zamieril k nám a tam sme stretli známu so synčekom a mužom, a keďže som vedela, že L od nej chce číslo, tak som jej napísala, že sme u nás na basketbalovom. Potom tam prišla aj Susan s Kubíkom a prišla aj naša susedka a hrala sa s loptou s Pampúšikom a malou L, tak sme sa s veľkou L po takmer dvoch rokoch poriadne porozprávali. Aj sme sa na tom smiali, že si tú našu susedku občas požičiame.

4 komentáre:

  1. Na gymnastiku chodíte místo Tanculkova? To ze Sinsay přišlo něco pro tebe nebo pro synka? U nás by mělo být Sinsay v tom obchodním centru v polích, ale v něm jsem ještě stále nebyla. S velkou L jste se pořádně přeci popovídaly, když jste měly to sólo odpoledne ve městě bez dětí. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, chodíme tam aj tam, teda v Tancuľkove sme boli raz a na gymnastike 2x, keďže Pampúšik je stále chorý 😢.
      Pre synčeka 😍 Ja som v kamennej predajni asi tiež ešte nebola.
      No jo, ale tak to bolo bez detí 🤣

      Odstrániť
    2. To mě mrzí, že je teď stále nemocný. Snad se mu časem imunita zlepší.

      Odstrániť
    3. No, už to vyzerá trochu lepšie, hlavne v noci už spí. Tak dúfam, že budúci týždeň už bude dobre. Akurát dať do neho lieky je kríž neskutočný.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...