Hľadať tu :-)

nedeľa 5. júna 2022

Týždeň 26. 04. - 02. 05. 2022

Utorok(26.04.) - Raňajkovali sme ako králi koláčiky od babiny <3 Potom sme jej volali. Nádherný slnečný deň. Pampúšik sa zobudil pomerne skoro a tak sme sa vybrali von už krátko po deviatej. Pampúšik vzal von štvorkolku, čo by bolo v podstate fajn, keby na ihrisku neobjavil motorku, ktorú mu tu Romi nechala, takže ťažkú štvorkolku som potom domov ťahala ja. Už sme boli na schodoch, keď okolo išla Smrtka s malou, tak sme ešte chvíľu kecali a mi hovorí, že Drahý už nie je s Ľadovou kráľovnou, že jej to hovorila. Úprimne som nevedela ako na to reagovať a bola som aj dosť uťahaná, takže som na to pomaly ani nereagovala.
Na šťastie sme sa pomerne rýchlo rozlúčili, lebo bol čas obeda. Pampúšik potom zaspal a ešte o tretej spinkal.

Streda (27. 04.) - Ráno sme sa zobudili a bola som trochu v strese, že čo bude na Tancuľkove, či sa tam Pampimu bude páčiť a tak.
Keďže som netušila, kde presne to je, tak sme sa vybrali o dosť skôr a aj sme tam dosť blúdili. Lekcia bola fajn, aj keď som mala pocit, že sme jediní noví, ale v podstate to nevadilo. Po hodine sme sa zastavila v Dráčiku a potom aj v Pepcu a kúpila som malému set slintáčika a čiapočky a náhradnú náplň do bublifuku, keďže to je teraz fičák.

Objednala som Pampúšikovi tenisky, keď už sú teraz Adidasky v zľave, nech má nejaký darček aj od nás, keď babina z Košíc kúpila knižku.
Prišiel mi aj mail z Mattelu, že Mermani vyplávali na cestu, tak som zvedavá, kedy dorazia.

Štvrtok (28. 04.) - Dopoludnia sme boli von na ihrisku pri LL. Pampúšik tam dokonca vyliezol po schodoch aj s motorkou. No to sú nápady.
Prišiel mi mail, že tenisky sú už odoslané. To je rýchlovka.
Poobede už pršalo :-(

Piatok (29. 04.) - Boli sme s Pampim konečne kúpiť tú plyšovú mačku pre Princeznú, akurát sa obávam, že Pampimu sa tak páči, že jej budeme musieť kúpiť tú druhú. Zastavili sme sa aj v Lidli, keď už sme boli v meste.

Sobota (30. 04.) - Pohodová sobota. Spravili sme francúzske. Vynikajúce. Aj Pampimu to moc chutilo. Po obede sme išli prvýkrát do Amfiku. Autom. Bolo to fajn. Púšťali sme si bublifuk. 

Nedeľa (01. 05.) - Prvý máj. Tak už tu máme máj. Čas tak rýchlo letí. Pohodová nedeľa. 

Pondelok (02. 05.) - ráno sme vstali okolo pol siedmej, raňajky, potom Pampúšik sedel asi polhodinu na záchode, ale nič. Dokonca ani do odchodu do Tancuľkova nič, tak som vzala pre istotu aj plienku. Urobila som pár fotiek pre maminu, ale nechcela som veľmi, aby sa náhodou niektorá maminka nehnevala, že má dieťa v zábere. Po lekcii sme sa išli pozrieť na máj, keďže včera sme to nestihli. 
Boli sme potom v meste a potom Pampúšik zaspal ako zabitý. Keď sa zobudil, chceli sme ísť von, ale akurát sa vtedy rozpršalo. Neskôr sme sa ale aj tak vybrali von, hoci Pampúšik sa takmer ihneď zamočil, ale akurát mi volala Tinka, že mi prinesie topánočky naspäť a Pampimu doniesla aj plyšovú žabku, veľmi sa mu páčila.


2 komentáre:

  1. Set Mickey Mouse je pěkný. Vidím, že "mikymaus" je tvůj velmi oblíbený motiv.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Akurát neviem, kde sme stratili tú čiapku s ušami 😢
      No, Miki myška ako hovorí moja Mami, je fičák. Ani nie, že by som ho tak milovala, ale je to častý motív v obchode a tak sa mi to tak dobre kombinuje.

      Odstrániť

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...