Hľadať tu :-)

piatok 17. septembra 2021

Milka White Almond and Coconut

Ahojte priatelia 💕 Tak vám tu v poslednej dobe prezentujem len tie smutnejšie veci z môjho života a už ma to akosi samú nebaví, tak som sa rozhodla, že vám sem dá recenziu na moju poslednú vyskúšanú sladkosť a tou bola biela čokoláda Milka s príchuťou mandlí a kokosového orechu.




Zloženie: cukor, kakaové maslo, sušené odtučnené mlieko, sušená srvátka (z mlieka), kúsky mandlí 7%, sušený strúhaný kokos 5%, mliečny tuk, emulgátor (sójové lecitíny), aróma. Môže obsahovať iné orechy.

Moje hodnotenie: No na to, že medzi podielom kokosu a mandlí sú len 2% podľa zloženia, musím povedať, že z môjho pohľadu tam kokos nebol. Mandľové kripsy boli super, celková chuť super, ale za mňa by som z názvu vybrala slovo kokos/coconut, lebo ten som tam ja vôbec necítila. Inak fajn, ale na moju obľúbenú Oreo to nemá :-D


2 komentáre:

  1. Ani nevím, že existuje. Kokosové příchutí úplně nevyhledávám. Milka Oreo a podobné jsou dobré, ale snažím se jim vyhýbat, protože jsem schopná sníst půlku najednou, což je hrozné zlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je teraz nejaká novinka :-) Ja mám kokos rada, tak som to skúsila :-) Milka Oreo je pecka, ja ju zbožňujem, ale je to zlo, to je pravda :-D Aj tu ma prekvapilo, že hneď prvá ingrediencia: cukor. Hneď mi bolo lepšie :-D Nabudúce si asi najprv prečítam zloženie :-D ale aspoň neobsahovala palmový tuk.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...